Новият ни брой вече е на пазара.
На неговата корица е Зоя Паунова, един от
най-устойчивите и успешни мениджъри в България. Тя не само води фирмата си –
АстраЗенека България – към постоянен растеж на пазарния дял във фарма
индустрията, но и успява да изгради един от най-добрите работодатели в България
(“Устойчив растеж”, стр. 38). Паунова обаче не спира до тук – тя
инвестира ресурс в серия социални каузи и води отговорно бизнеса на фирмата.
Другите водещи теми в секицята “Лидери”:
-
Кои са водещите световни брандове? (стр. 14)
-
Защо в България футболните стадиони остават само проекти?
(стр. 16)
-
Как расте пазарът за редки бутилки уиски? (стр. 17)
Още в броя:
“Притежават десетки левове”
(стр. 20): Момчетата от Ъпсурт порастнаха и
вече се въздържат от рекламни послания в песните си. Но
какъв е бизнес моделът им?
Специална тема на броя “Здравеопазване”
(стр. 36): Има ли напредък в бранша и кои са печелившите модели?
Да преобразоваме образованието
(стр. 94) – Образованието – тромавата система за $3.9 млрд. вече е готова за революция. В дъното й
е един човек и с един компютър?