Издател на Forbes България е "Атика медия България", в чието портфолио влизат редица успешни лицензионни мъжки и женски лайфстайл издания. Компанията е на българския пазар от 2001 г., а от края на март 2011 г. започна да издава Forbes България месечно.
Списанието следва философията, структурата, концепцията и дизайна на Forbes САЩ. То включва около 60% местно съдържание и подходяща за българския пазар селекция от текстове на Forbes САЩ. Обемът е 132 страници.
Ето част от съдържанието на българския Forbes:
- визионерски бизнес идеи;
- портрети на най-богатите и най-влиятелните хора в България и по света;
- провокативни коментари за икономика, данъци и публични политики;
- бизнес анализи за най-важните промени и тенденции;
- вдъхновяващи успешни бизнес истории;
- съдържащи уроци истории за възможностите и пречките пред малките и средни компании;
- ефикасни, доказани и разумни инвестиционни стратегии;
- интервюта с министри и държавници, хвърлящи светлина върху държавните политики, засягащи бизнеса;
- прозренията на най-големите технологични иноватори и уроци от прилагането на нови технологии;
- бизнесът и парите в спорта и изкуството;
- много класации, включително на милиардерите, знаменитостите и най-влиятелните хора;
- истории за екстравагантните и понякога необикновени страсти на най-влиятелните хора.