За Forbes България

Forbes стъпи в България на 10 ноември 2010 г. със специално годишно издание, посветено на милиардерите и богатството.

Издател на Forbes България е "Атика медия България", в чието портфолио влизат редица успешни лицензионни мъжки и женски лайфстайл издания. Компанията е на българския пазар от 2001 г., а от края на март 2011 г. започна да издава Forbes България месечно.

Списанието следва философията, структурата, концепцията и дизайна на Forbes САЩ. То включва около 60% местно съдържание и подходяща за българския пазар селекция от текстове на Forbes САЩ. Обемът е 132 страници.

Ето част от съдържанието на българския Forbes:
  • визионерски бизнес идеи;
  • портрети на най-богатите и най-влиятелните хора в България и по света;
  • провокативни коментари за икономика, данъци и публични политики;
  • бизнес анализи за най-важните промени и тенденции;
  • вдъхновяващи успешни бизнес истории; 
  • съдържащи уроци истории за възможностите и пречките пред малките и средни компании;
  • ефикасни, доказани и разумни инвестиционни стратегии;
  • интервюта с министри и държавници, хвърлящи светлина върху държавните политики, засягащи бизнеса;
  • прозренията на най-големите технологични иноватори и уроци от прилагането на нови технологии;
  • бизнесът и парите в спорта и изкуството;
  • много класации, включително на милиардерите, знаменитостите и най-влиятелните хора;
  • истории за екстравагантните и понякога необикновени страсти на най-влиятелните хора.
Главен редактор на Forbes България е Йордан Матеев, който започва кариерата си на бизнес журналист в икономическото предаване "Плюс-минус" на БНТ през 1994 г., а по късно е работил като икономически редактор на в. "Капитал" и главен редактор на изданията на The Economist в България.