понеделник, 30 май 2011 г.

Обратна връзка

Когато подготвях концептуално българския Forbes, получавах и препоръки да адаптирам американската концепция към местния пазар, защото българският читател е различен и няма да оцени високо американския тип бизнес журналистика. Което означава - не рискувай да си различен, бъди като останалите, приложи това, което доказано работи на този пазар, просто използвай силата на бранда. Аз обаче реших не да адаптирам, а да приложа концепцията (разбира се, с повече български личности), първо, защото я харесвам, второ, защото вярвам, че ако тя работи в САЩ, ще проработи и у нас, и трето, каква е ползата от един нов продукт, ако не се различава от останалите. Доказателство, че съм взел правилното решение, са вашите коментари, които, няма да крия, ме изпълват с гордост. Ето част от тях:

„Много ме впечатли първият брой на Forbes. Много добри теми и суперприятен стил."

„Пиша ви, за да ви поздравя за отличния първи брой на списанието. Много съм впечатлен от добре подбраните статии и рубрики. Особено много ми хареса раздел предприемачи: „Първи стъпки" и „Исторически личности". Мисля, че тези две рубрики биха вдъхновили много българи да бъдат по-иновативни, да рискуват и да не ги е страх от идеите им."

„Списанието е чудесно, защото представя една по-различна гледна точка, насочена към свободата и предприемаческия дух. Благодаря ви като читател за възможността да видя тази гледна точка."

„Феноменално списание, прекрасен избор на статии и личности, които да бъдат представени, наистина съм очарована. За първи път се появява издание с толкова оптимистичен дух, смислени анализи и различни гледни точки, помагащи за оформяне на цялостна представа за икономическите процеси в България и света. Истински пътеводител и жизненоважен стимул за предприемчивите българи. Адмирации и пълен напред, няма да е лесно на тази географска ширина, но с това качество и цел със сигурност ще успеете!"

„Току-що прочетох един брой на Forbes (със Сашо Дончев) и съм много впечатлен. Свършил си страшна работа, поздравления."

„По принцип имам свое лично правило, че оценявам нови списания след втория им брой. Вторият ви брой е страхотен. Респект."

Благодаря ви. Много е стимулиращо. И задължаващо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар